Sunday, May 3, 2009

Crocodile Farm

Sabtu - ada insiden gaduh kat padang Curtin.

Malam tu aku nak tido awal...tapi Sedut ajak teman kat basketball court.
At the end, lepak dgn diorang, main monopoly sampai subuh...
Sedut pulak came out dgn cadangan pegi breakfast, dia belanja. Cun!!
Pegi Rasa Segar, then Kaya Toast. Nice!!

Ni gamba kat Kaya Toast, aku minum Iced-milo-dinosour. Jgn x caya.


otw balik, ada kete accident kat trafik light Bolevad.

Balik, tido but with the plan to go Taman Buaya in the afternoon. ETD was 2pm. Tung tang tung tang, pergi 230. Sampai around 330 kot. Selamba redah je, x tau pun exact location.


Bergambar masa sampai.

First gambar buaya. Jangan x caya. Ni memang real.

Kat sarang.
Berjemur. Actually tunggu makan.
Yang ekor putus pun ada.

Actually tempat ni mini zoo rupanya. Ada banyak haiwan lain.
Sun bear - masih anak. Jinak gile siot...boleh usap2 pale dia macam main dengan kucing.

phyton pun ada.

Sedut yang geli dengan ular sawa tu. Haha.

landak

burung tiong yang pandai bagi salam.

Burung hantu.

batman pun ada. Sebab ape batman? sebab yang ni confirm kelawar jantan. Haha.

bergambar dengan pigeon house. Ellys timing salah la ambik gambar. Thanks anyway.

Aha.
Inilah burung yang ganas itu.

Sedut posing

Bapak bear tadi.

Buaya silver

Turn aku plak pose.

Memberi makan rusa. Bagi pisang, adaorang jual kat dalam, RM1 sesikat. OK la.

Bekerjasama

Tupai yang sangat comel

posing, belakang tu ada dalam 50ekor buaya yang lagi panjang dari kereta.
Beramai-ramai. Kesian Fiza xde dalam gambar sebab tolong ambik, so kat bawah, aku dengan Fiza.


Sementara tu, Sedut sempat buat aksi giler....

lepas tu, 6pm lebih, gi pantai, bajet nak tengok sunset sambil lepak2. Angin best giler.

Berawan. X dapat sunset today.


Posing terakhir dari aku untuk hari ini.Haha

3 comments:

  1. aku tatau weyh ko ade blog. hahaha.

    pegi crocodile farm tak ajak.. like this la now..
    hehe.

    teruskn usaha tulis blog btw. nanti len kali aku bc lg. :P

    ReplyDelete
  2. your last picture... TOO MUCH WEI BOSS. :p

    ReplyDelete
  3. weh of course. siap pinjam shades ezuan! hahahaha..

    ReplyDelete